This post has been viewed 4,805 times !

Megat Nordin – Tunggu Tunggu Tak Kelik

Megat Nordin = Tunggu – Tunggu Tak Kelik

Video: from Youtube
Uploader: Adie PM

Lirik:

Tunggu tunggu tak kelik
tak tahu nya g mana,
turun pagi hingga ngorik
lagu ni sokmo sokmo,
hati mana kita tak sakit
ingat perangai demo,
buke kato kita nak bangkit
demo sendiri buat tak keno,

Kalu lah bile panjang cerito
malu nya kokre perangai bini kito,
siang dan malam berderat rato
tak dengar lare tak pakai gapo,
dia dok cari jantan hok lebih pado kito
sepaling paling kure duit banyok ado kereto,

Beli pakainya serbo nak baru,
macam bintang filem kalu buleh dia nak tiru,
dah mari bosan perut pun saru,
kalu kito larang dia kat kito cemburu,

2 3 kali sebulan ,
g shopping kuala teganu,
payah tindih di perasaan ,
lebih pado nya tindih di kayu,

Kalu lah tahu nak jadi gini,
sejak dulu kawe tak buat bini,
beraso malu kokre sow keliling,
setiap waktu dok tilik cermin,

Relo makan nasik dengan budu,
asal buleh celik kening,
kito kijo nya tak bereti adu,
buleh pitih gak nya abih licin,

Mari ingat beraso sedih,
hok kita minat sekaro pun tak buleh,
makan tenat tak rajin lebih,
dia tak ingat kata kita kerja letih,

Kalu kita duduk senyak,
rasa taks edak kelih,
kita suruh demo cermat ,
dia kata kita nak murih,

Mari mikirrr.. baik dok sorang,
kehulu hilir tadok ore nak larang,
nasib takdir serah ke tuhan,
kita tak stail sabit demo tak sayang,

Kalu lah demo toksey ,
royatlah terus terang,
jange dok buat peel ,
kita takut nya malu kokre..

Facebook Comments

admin

anak jati kelantan tulen, amat meminati lagu-lagu parodi versi kelantan, dikir barat asli, dikir muzik dan semua lagu-lagu yang berloghat dialek kelantan.

Leave a Reply