This post has been viewed 422 times !

Mat Suji – Nasib Mat Sobri

Mat Suji – Nasib Mat Sobri

Introo…

[haii nak nasib nak nasib..
nak wat lah mana nasib kito ore susah.
takleh nak g banding dah nge demo
demo dah rupo comel kayo kayo lagi
demo lain dok dok larang dah
kie kita tak dengar
hah..tak ambik parr pade nge muko tuh..
kalu lagu nih hurhh…tok soh tebim kace.. ]

lebih baik ku undur diri
pado aku duduk tunggu
kace pon takleh jadi demo dengan aku
aku ore kapung ore biaso
takkan nya dok tanggung kita dua

demo tu peringkat tinggi
lapen cikgu peru
mahal pulok ado gaji
buke taraf aku
aku ore kapung ore biaso
tak kan nya dok tanggung kita dua
hoo hoo ooo angan pun sajo.

buke aku nya tak suko
beraso habih cekat
tapi tokleh nak buat apo
usaho kalu nak dapat
sungguh tinggi bulan, ku tak sampai pegang

lebih baik ku undur diri
pado aku duduk tunggu
kace pon takleh jadi demo dengan aku
aku ore kapung ore biaso
takkan nya dok tanggung kita dua
hoo ho oo angan pun sajo..

kalu aku ulang lagi
pun buat rugi maso
demo tu tak layan mari
kita sorang dok gilo

angin salak kapal ni parok modal

lebih baik ku undur diri
pado aku duduk tunggu
kace pun takleh jadi demo dengan aku
hoo hoo oo tokleh ambik tentu..

admin

anak jati kelantan tulen, amat meminati lagu-lagu parodi versi kelantan, dikir barat asli, dikir muzik dan semua lagu-lagu yang berloghat dialek kelantan.

Leave a Reply