This post has been viewed 1,322 times !

Jali Bunga Tanjung ft Adik Wani – Guano Demo

Jali Bunga Tanjung ft Adik Wani – Guano Demo

Video: from Youtube
Uploader: anisu83

Lyric:

Guano demo kawe tengok gak pelik benar
kena buah mana koho sehari koho berona
hok baik sokmo-sokmo datang demo wat tak kenal
sakat jadi glamor tiba-tiba gak jual mahal
sakat jadi glamor tiba-tiba gak jual mahal

guano demo..?

sabit kata orang macam pesen macam ragam
10 orang 10 ragam cuma rambut jah sama hitam
dan nya nampak jalan tak kenal dah orang
kawe malah gege pasal diri demo sore..
tapi kawe malah gege pasal diri demo sore..

Guano demo kawe tengok gak pelik benar
kena buah mana koho sehari koho berona
hok baik sokmo-sokmo, datang demo wat tak kenal
sakat jadi glamor tiba-tiba gak jual mahal
sakat jadi glamor tiba-tiba gak jual mahal

guano demo..?

tabiat orang glamor baso tu nak-nak orang
bukan kato semua hok baik gak buleh bilang
hok baik sengoti cuma ada jarang-jarang
banyak hok duk jadi buang anak gak tepi jalan
banyak hok duk jadi buang anak gak tepi jalan..

Guano demo kawe tengok gak pelik benar
kena buah mana koho sehari koho berona
hok baik sokmo-sokmo, datang demo wat tak kenal
sakat jadi glamor tiba-tiba jual mahal
sakat jadi glamor tiba-tiba gak jual mahal

guano demo..?

masa tubuh muda situ molek sini comel
ikut buat kena belaka muga ramai orang berkenan
takut dan mari tua lambat makan mudah kenyang
baru padan dengan muka lambat kecek orang tonyel

Guano demo kawe tengok gak pelik benar
kena buah mana koho sehari koho berona
hok baik sokmo-sokmo, datang demo wat tak kenal
sakat jadi glamor tiba-tiba gak jual mahal
sakat jadi glamor tiba-tiba gak jual mahal

guano demo..?

bukan nak umpat bukan kata lah nak keji
kena taubat cepat cepat sebelum kita mati
sebelum terlambat pakat pakat cuci diri
muga mati ni tak royat malam ko tengahari
muga mati ni tak royat malam ko tengahari

Guano demo kawe tengok gak pelik benar
kena buah mana koho sehari koho berona
hok baik sokmo-sokmo, datang demo wat tak kenal
sakat jadi glamor tiba-tiba gak jual mahal
sakat jadi glamor tiba-tiba gak jual mahal

guanoo demo..?

admin

anak jati kelantan tulen, amat meminati lagu-lagu parodi versi kelantan, dikir barat asli, dikir muzik dan semua lagu-lagu yang berloghat dialek kelantan.

Leave a Reply