Jali Bunga Tanjung ft Mat Madani ft Man Khan – Kelate Comel

Video: Youtube Uploader: nazacomp Lirik: comel kelate comel kelate comel kelate comel.. 2x aduh comel hati suko sungguh linang kelate kito banyok mainan serbo ada makan makanan serbo mok niko rakyat ghidups ene linang rakyat duduk cari makan toksoh dok… Continue Reading

Jali Bunga Tanjung Ft Mat Glamor – Baju Bundle

Video: Youtube Uploader: nazacomp Lirik: dulu tak berani tak berani kawe nak meniaga takut nya rugi hai laba tokleh laba jual baju guni oghe panggil bundle tapi hari ni tengok dah kaya raya kain pun jauh lah mari odar di… Continue Reading

Jali Bunga Tanjung ft Azuwa – Demo Wat Perangai

Video: Youtube Uploader: Ciput091 Lirik: demo wat perangai sekat buleh kerjo gaji pulok mahal aku demo tak caro ku larang tak dengar mula nok celik mato nak kuca perangai ingat takut malu muko mula mula dulu molek perangai kita tidak… Continue Reading